2 ladiesonatandem.reismee.nl

Van Sint Amand naar Evergem.

Om 8 uur wordt altijd het ontbijt geserveerd en daarna fietsen, deze ochtend hebben we een varend ontbijt en daarna gaan we lekker nog even op het dek zitten, we zijn nog niet in Dendermonde. Ik posteer me zelfs op een zonnebed om te genieten van de koffie, het mooie weer en de prachtige omgeving,

die boot vaart als een tierelier en voor we het weten staan de fietsen weer aan de wal en gaan we aan onze trip van vandaag beginnen. Vandaag hebben we zelfs de wind in de rug en het voert door dorpjes, landerijen.. bos en meer , waar we koffie drinken. Onder de middag zijn we in Laarne waar een frietenkot onze Canadezen patatten laat eten en er nog een echt kasteel staat.

om half 3 zijn we in Gent, na even een stadswandeling met zijn allen , grijpt het me toch weer even aan.. wat had mijn broer hiervan genoten... ik blijf er maar aan denken... dan gaan we even lekker aan de zwerf, lopen zelfs nog door een stoffenzaak, en genieten we van die prachtige stad. uiteindelijk nog even de kerk en dan is het tijd voor een pint!

Als de "Dutch Duo" komen we als laatste {maar precies op tijd!} bij de groep aan om aan het laatste stukje te beginnen. Nadat we door het drukste gedeelte zijn , krijg ik het weer op mijn heupen en vraag aan Mike "ga je mee"? en dan fietsen we nog even lekker door. veel te vlug komt de boot weer in zicht.. waar ons een heerlijke barbecue wacht en een bierproefavond vanavond... Het ken niet op!

Wat een luxe allemaal... WEL genieten!

Reacties

Reacties

Tiny

Wat een leuke reis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!