2 ladiesonatandem.reismee.nl

Van Steenbergen naar Amstelveen.

Ik zag 's avonds wat Vietnamees borduurwerk, dus daar heb ik vanochtend eens even naar gevraagd... nou daar gingen ze de laatste 10 jaar voor drie maanden in het voorjaar heen, naar Hoi An, en naar het hetzelfde hotel... ze houden niet van wandelen en niet van fietsen... ja, zo is iedereen verschillend. Om 9 uur had Google weer een reis voor me uitgestippeld en hoefde ik maar te volgen. ik worst weer geleid door een prachtig landschap! De Moerdijkbrug heb ik al verschillende keer gehad , nu leid de route over de Haringvlietbrug.. ook weer leuk Dan kom ik in de Hoekse Waard.. allemaal nieuw voor me. Even alter doemt de buis van de Heinenoord tunnel voor me op: gewoon volle vaart erin en koud !!!! de temperatuur is vanochtend zo rond de 26 graden en binnen : brrrrr dan weer omhoog, kleine versnelling.. maar dan is er ineens een lift, maak ik dankbaar gebruik van.

Van daaruit gaat de route naar Barendrecht, en rijd ik over een fietspad door een nieuw gedeelte, alleen een fietspad, ik kijk links en kijk rechts en weer en weer.. is er ineens een bus al dichtbij!!!! schrik onwijs, knijp in mijn remmen, mijn fiets valt en ik net niet... het raampje van de bus staat open, zegt de chauffeur: "U heeft voorrang mevrouw!" Verrek! Ja! nu zie ik het, voelde me zo veilig op dat pad.. nooit gezien dat er een kruising was met een busbaan. Een gentleman helpt me de fiets overeind te zetten, en ik kan zonder problemen door... Rijd langs de Kuip, heb nog even contact met Nic, en dan ga ik weer eens over een brug: en zie zowaar de Euromast voor het eerst van mijn leven, jeetje wat is dat ding klein, vooral naast die brug!

Dan raakt mijn telefoon leeg, sluit hem aan op mijn extra accu in mijn tas... daarvan brand maar 1 lichtje, huh? heb hem een paar keer anders aangesloten gisteravond maar toch niet goed gegaan dus... getver... voorlopig doet ie het...

Rijd door Capelle aan de IJssel, en dan Zevenhuizen, ga maar door op de knooppunten langs de weg. Ideale oplossing maar soms vind je de nummers niet ..Bovendien moet je zo af en toe de kaarten langs de weg weer raadplegen. Dat neemt tijd en zo af en toe oook nog een omleiding en dan neemt Google het niet even over. Eindelijk zie ik een terras.. daar even wat gebruiken.. goh het is een echt cafe! nou dan maar een kop soep, en dat met 30 graden buiten.. maar mijn apparatuur kan aan de oplader!

Het is gelijk prettiger, en het gaat weer als een tierelier. Als ie er weer mee ophoud, ben ik de in de buurt van Bas en Reina, en weet ik de weg.

Daar word ik natuurlijk weer enthousiast ontvangen door Nienke en Fleur, en Reina heeft een heerlijke GadoGado gemaakt, Bas zijn wens voor vadersdag.. wat een mooi einde aan weer een lange dag,.. 115 km ..


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!