2 ladiesonatandem.reismee.nl

Van Amstelveen naar huis..

Boe!!! daar kwam Fleur weer aangeslopen om haar Oma te laten schrikken,,, zo dan ben je weer wakker, al gauw komt Nienke er ook gezellig bij. Het is echter een normale schooldag voor de kids, kleren aan, Reina is bezig met een extra tas; nog laat een apje gehad dat het vandaag een waterdag gaat worden op school, dus zonnebrand en badkleding mee. Bas gaat op tijd weg en ik breng de kids naar school, gezellig allemaal. Drink nog even een bakkie met Reina en bel mijn Tante die in Koog aan de Zaan woont. Nadat ze erachter kwam wie ze aan de telefoon had; zei ze: "o ja, jij bent er ook nog!" nou zeker wel, "alive and kicking" zou ik zeggen.

Kwart voor 12 bel ik daar aan, en tref een tante aan die niet uitblinkt met haar gezondheid. Ze is 'maar' 6 jaar ouder als ik... zo de laatste nieuwtjes uitgewisseld tijdens het eten en om half twee was ik verkwikt en gelaafd en ben ik weer verder gegaan. Het gaat nog steeds lekker en ook in de Schermer gaat het beter als ik had verwacht. De wind staat in het Noordwesten maar daar is een hoge rietkraag, geeft lekker veel luwte!

Door Heerhugowaard en Waarland gaat het prima, dan komt Zijdewind .. en daarna veel vlak land, de wind is stevig. Ik word nu wel moe... Maar gelukkig: er ligt een buurman in een revalidatie centrum en daar kan ik wel eens even thee gaan drinken, weet dat ik er hartelijk zal worden ontvangen. Dat is ook zo. Hij beleeft daar de gekste dingen, dus verhalen zat! als je een hele dag fietst beleef je minder als daar !

Dan ben ik klaar voor de laatste kilometers.. om half 6 ben ik thuis en heeft Nic een lekker biertje voor me klaar staan.. in drie dagen 350 km... dat is wel ECHT fietsen.. en 's avonds? gewoon naailes gegeven!

Het is nu dinsdag 20 juni... 8 juli is er een ticket voor de ferry naar New Castle.. samen met mijn vriendinnetje weer op de tandem!

Reacties

Reacties

Tiny

je hebt weer lekker gefietst doe de groetjes aan Nic Jan en Tiny.

Elly

,kheb weer met je mee gefietst,hartelijk dankLia.gr oet Elly,

Sjoerd

Erg leuk om je blog te lezen. Natuurlijk heel wat anders, zo'n slow cycling tour, maar heel bijzonder met alleen maar Canadezen als reisgenoten. Ik ga binnenkort ook een stukje fietsen op lager tempo: ik ga een midweek met mijn vader op pad, die wel erg jaloers was op mijn avonturen. Ik heb er al erg zin in.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!