2 ladiesonatandem.reismee.nl

Van Lincoln naar Boston. 68 km.

Al vroeg in de morgen hoorden we Odin al praten ...het bracht bij ons een glimlach op onze lippen. TEr wijl zijn mama er alles aan deed om hem stil te laten zijn, wat haar aardig lukte. Toch vinden wij het ook opsta-tijd en schuiven aan bij het ontbijt. Ben maakt niet alleen heerlijke pasta maar ook heerlijk brood. Na het ontbijt ga ik verder zoeken naar een overnachting voor deze avond...en Lies gaat samen met Ben en Odin Maggie (de tandem ) schoonmaken.

Uiteindelijk geef ik het op...nog niets...hoop dat er nog iemand reageert. ..Maar Lies is in de wolken! Die Ben was echt een lot uit de loterij, hij heeft die fiets niet gewoon schoon gemaakt maar super gereinigd en gesmeerd. Wel moeten we nog nieuwe remblokken, hij verwijst ons naar een goede fietsenmaker in de binnenstad en daar gaan we heen.

"Dames gaan jullie even koffie drinken, wij maken die fiets!" Nou dat is mooi,ze zitten vlakbij de binnenstad en die is mooi! We lopen eigenlijk recht de VVV binnen enu ik vraag daar of ze kan kijken of er een logeer gelegenheid is in Boston. . Gelijk gaat daar een medewerker mee aan de slag. Ze komt met een stel telefoonnummers die ik ga bellen en zowaar: bij de derde heben we beet. He...pak van mijn hart. Nu komt de kathedraal aan de beurt!

We genieten en gaan daarna nog even lekker koffie drinken. ..Wel eerst vermeld bij de fietsenmaker dat wij nog even langer nodig hebben. .was prima! Ze zouden pas om 5 uur dicht gaan.

Maar zo laat maken wij het niet...we willen nog naar Boston . Onze Google maps leidt ons weer de stad uit en voert ons langs een kanaal . Dit zal zo blijven voor het grootste deel. Voor Lies heerlijk, die houdt niet zo van klimmen, maar het is mooi, de begroeing langs de kanten is ook enorm mooi. Op een geven ogenblik slaken we allebei een "oh"... een heel groot stuk verschillende kleuren vlinderstruiken in bloei! Nooit zoveel bij elkaar gezien. En lekker ruiken!! We staan weer eens even te praten met collegafietsers en die raden ons aan om in Woodhall te gaan lunchen, dat is een aardig plaatsje... Ja, nou ja, we hebben gegeten.

Rond 5 uur rijden we Boston binnen en komen terecht in een buurt die we niet zelf zouden uitkiezen... arme bende. We laten ook de fiets niet alleen staan bij de supermarkt... kopen daar een maaltijdsalade, biertje, wijntje.. we gaan vanavond nergens meer heen. Kunnen wat aan dit verslag werken, want door al die interessante gesprekken, komen we daar niet aan toe.

Gelukkig ziet ons BenB er wel goed uit en is ook de eigenaressen een heel aardig mens, waar we meteen goed mee overweg kunnen. We hebben de beschikking over een keuken , koffie en thee kunnen we maken en er zijn nog goede bedden.. Top!

Elly

Wat weer genoten,neem op bed,om alles eensgoed te lezen,en dat word weer smullen,meiden dikke knuffel.

Mary Obdam

Zowaar eens een relaxdagje tussendoor.
Lekker genieten meiden.