2 ladiesonatandem.reismee.nl

de vakantie die ik eigenlijk niet wou...

Damn!! de klok loopt niet meer goed.. ik had eigenlijk om 8 uur op de fiets willen zitten om de 73km te overbruggen naar Amsterdam... het wordt nu kwart over 8, maar de wind is niet helemaal gunstig. edoch .. ik ga ervoor!

Nee.. dit was niet de bedoeling dat IK om 1 uur aan boord verwacht wordt van de Magnifigue 2, een prachtig binnenvaartschip die in ieder geval plaats zal bieden aan 20 Canadezen en ons: mijn zus Cocky en ik. Mijn broer Piet had aan boord moeten zitten met zijn vrouw, die heeft echter kanker gekregen en zit midden in een chemotherapie.... zo jammer want het is een prachtige reis, varen en fietsen van Amsterdam naar Brugge... een prachtig stukje Nederland en België...

Na koffie in de Middenbeemster ben ik toch om kwart voor 1 aan boord van het schip. Heb me strategisch geposteerd en even later klonk mijn naam al! Twee mensen van de hele groep kenden we! een voorstellingsrondje volgde.... gelukkig er zijn 3 John's en dan??? Niettemin gezellige mensen.. komt wel goed. Wij zijn de enige Hollanders en dat is ook voor de bemanning heel ongebruikelijk!

we krijgen een prachtige kamer en dan varen we uit Amsterdam het Amsterdam-Rijnkanaal op. Prachtig weer, aardige mensen, drank aan boord.. wie doet je wat? Uiteindelijk leggen we aan in Vianen. Nee niet het knooppunt maar een prachtig stadje waar we na het diner en het uitdelen van de gehuurde fietsen.. {maar drie hebben voor een electrische gekozen} nog een wandeling door gemaakt hebben.

Morgen gaan we fietsen.....

Reacties

Reacties

Frea Maij

Hoi Lia,
Ook wij nog op reis. Eindbestemming was de Correse. Daar hebben we een week langs de Dordogne gestaan en een week op Tokke gepast. Tons moest naar Nederland. Avontuur niet te kort. Patiënt kwam ten val en moest met ambulance naar ziekenhuis. Hoor je nog wel. Nu in de Franse Ardennen aan de Semois en met een paar dagen naar huis, want dan vangt het normale leven weer aan na vier weken.
Jij veel plezier met je zus ....... en je hebt nu de tijd om om je heen te kijken! Liefs Gert en Frea

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!