2 ladiesonatandem.reismee.nl

VAN VIANEN NAAR DORDRECHT

8 uur vanmorgen was iedereen beneden voor het ontbijt.. nee, je hoeft op niemand te wachten in deze groep. ze zijn stipt! Prima ontbijt, het eten is heel goed aan boord, en er is ook de mogelijkheid om je lunch klaar te maken, volledige verzorging! luxe!

en dan .. ja dan gaan we fietsen.... 12 15 km per uur... nou ja .. pas me aan.. kan als enige harder gaan fietsen maar dat is niet leuk.. praat eens met die en dan met die.. John Vandenberg werd als achterste man gebombardeerd vanmorgen en die vroeg op een gegeven moment aan mij: "wil je aan Tom vragen of ie wat aan die fiets wil doen.. ? " Tom is de leider en fietst vooraan .. dus ik fiets langszij een aantal maar een lint van 30 fietsers is veel!!! gelukkig was er een normale weg naast het fietspad en ben daar over gaan fietsen.. even lekker tempo! I had a job to do!! Nice!

Koffie in Schoonhoven .. we rijden echt door een prachtig stuk Nederland en door de oohs en ahs om je heen besef je wel dat we een mooi land hebben, wist ik ook wel, maar dan ben je best trots.

Na Kinderdijk, inderdaad de Molens... ! gaat de hele bubs in een "waterbus' ik had al met Tom gepraat en gezegd dat ik wel verder wilde fietsen.. prima. OP naar Dordrecht, even mijn eigen tempo... voor ik goed en wel op gang was, was ik al bij het pontje Papendrecht- Dordrecht.. daar ligt de boot met ons bed! 5,5 km maar en ja, eerder als de groep met de waterbus. Prachtig weer vandaag.. 27 graden ..lijkt wel zomer! heerlijk. Morgen Antwerpen..

Reacties

Reacties

Petedejong1@hotmail.com

Bedankt zussen.

Jeannette

Leuk om te lezen,Lia!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!