2 ladiesonatandem.reismee.nl

Van Evergem naar Brugge...

Meteen toen ik vanochtend boven kwam in de ontbijtzaal, kwam er al iemand van het personeel, op me af met een kommetje fruit! Ik had geklaagd deze week: heerlijk gemengd fruit alle morgen,,, stoppen ze erin eens meloen in!!! get ver, getver.. en dat heb ik wel even gezegd.. en dan vanmorgen dit! ze zijn geweldig aan boord van dit schip , weinig personeel die alles doen.. wassen , kamers alles.. en ook heerlijk eten!

Het wordt weer heerlijk weer vandaag, eerder deze week zou deze dag slecht worden, maar nu ziet het er prima uit. 9 uur zitten we allemaal weer op de fiets en gaan rustig!! achter Tom aan. Langs het kanaal van Gent en Brugge en door de landerijen. stoppen voor koffie bij een heel antiek knijpie, een inrichting die al jaren niet veranderd was. Het bekijken waard. Onze leider weet ze te vinden..!

Ineens staan we in Moerbrugge voor een groot monument van oudijzer.. als we beter kijken is het gemaakt van restanten van een tank en andere voertuigen uit de tweede wereldoorlog, en maakt het grote indruk op onze Canadezen... er staan heel wat namen op uit Canada.

Langzaam naderen we Brugge.. eerst een toer door Brugge, want de boot is er nog niet, maar bijna iedereen duikt gelijk het terras op, ja ook wij, ongelooflijk wat een toeristen in de World Heritage city...

Vanvond gaan we uit eten, Alf onze kok heeft ons een adres aangeraden en daar gaan we voor... morgen nog een tour door het land .. we moeten onze tenen nog even in de Noordzee houden..

Corry

Je boft toch wel heel erg. Zoveel leuke en lekkere dingen. Nog heel veel plezier natuurlijk de laatste dagen!!

Truus

Het klinkt allemaal als een fantastische vakantie, en ja wat had Piet ervan genoten.